Patronat honorowy Prezesa Głównego Urzędu Miar
Patronat honorowy Prezesa GUM oraz udział Prezesa GUM w komitecie honorowym
Patronat honorowy Prezesa GUM (dalej Prezesa GUM) jest wyróżnieniem dla przedsięwzięć o wysokim poziomie merytorycznym, organizacyjnym oraz znaczeniu dla metrologii, których tematyka wpisuje się w obszary zadań realizowane przez Główny Urząd Miar (dalej: GUM)
Nie przyznaje się patronatu honorowego Prezesa GUM lub zgody na udział Prezesa GUM w komitecie honorowym przedsięwzięciom:
- w fazie projektu, którego etap przygotowań nie daje gwarancji jego realizacji;
- mogącym godzić w politykę wizerunkową GUM;
- o charakterze lobbystycznym, reklamowym, komercyjnym oraz marketingowym.
Korzyści
Patronat honorowy Prezesa GUM może podnieść rangę oraz zasięg danego wydarzenia. Objęcie patronatem umożliwia wykorzystanie w materiałach promocyjnych logo GUM.
WAŻNE: Przyznanie przedsięwzięciu honorowego patronatu Prezesa GUM lub udział Prezesa GUM w komitecie honorowym nie jest równoznaczne z udzieleniem wsparcia finansowego lub organizacyjnego.
Na jak długo
Patronat otrzymujesz każdorazowo na jedno wydarzenie lub na jedną edycję, jednak nie dłużej niż na okres jednego roku.
W przypadku publikacji – patronat honorowy Prezesa GUM obejmuje jedno wydanie. Każde kolejne wznowienie wiąże się z koniecznością ponownego wystąpienia o przyznanie patronatu.
Kto może złożyć wniosek
O objęcie honorowym patronatem Prezesa GUM lub udział Prezesa GUM w komitecie honorowym może starać się każdy, kto organizuje przedsięwzięcie służące promocji metrologii. Aby przedsięwzięcie otrzymało patronat, powinno:
- wpisywać się w tematykę zadań realizowanych przez GUM,
- służyć w szczególności promocji metrologii lub działalności badawczo-rozwojowej w zakresie metrologii.
Kiedy złożyć wniosek
Należy złożyć wniosek nie wcześniej niż 6 miesięcy i nie później niż 2 miesiące przed rozpoczęciem przedsięwzięcia. Jeśli złożysz wniosek po terminie, możemy go nie rozpatrzyć.
Gdzie złożyć wniosek
Aby wniosek został rozpatrzony, należy najpierw pobrać jego wzór, wypełnić, wydrukować, podpisać, zeskanować i złożyć dokument za pośrednictwem poczty elektronicznej (zarówno w wersji pdf lub jpg, jak również w wersji doc.), na adres mailowy: patronaty@gum.gov.pl
*W przypadku problemów technicznych dopuszczalne jest złożenie wniosku za pośrednictwem poczty na adres: Główny Urząd Miar - ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa
lub bezpośrednio w Kancelarii Urzędu, w godzinach pracy.
Ile będziesz czekać
Powiadomimy Cię o decyzji w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku. GUM może się zwrócić o uzupełnienie braków formalnych wniosku, przekazanie dodatkowych informacji lub wyjaśnień. Masz na udzielenie odpowiedzi 7 dni. W takiej sytuacji okres oczekiwania na rozstrzygnięcie może się wydłużyć.
Jak otrzymasz odpowiedź
O rozstrzygnięciu informujemy wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail osoby uprawnionej do kontaktu, wskazanej we wniosku.
Sprawozdanie
Pamiętaj o złożeniu sprawozdania z przebiegu przedsięwzięcia. Należy je złożyć w terminie 30 dni od dnia zakończenia przedsięwzięcia, zgodnie z załączonym wzorem.
Instytucja odpowiedzialna za realizację
Główny Urząd Miar – Departament Innowacji i Rozwoju
Pliki do pobrania
- Wniosek o udzielenie patronatu Prezesa GUM (docx, 54.33 KB)29.04.2022 14:47
- Sprawozdanie z realizacji przedsięwzięcia (docx, 52.72 KB)29.04.2022 14:48
- Regulamin przyznawania patronatu honorowego Prezesa Głównego Urzędu Miar oraz udziału Prezesa Głównego Urzędu Miar w komitecie honorowym (pdf, 110.46 KB)29.04.2022 14:48
- Klauzula informacyjna - patronat honorowy Prezesa GUM (pdf, 302.51 KB)29.04.2022 14:48