Nawigacja

Ankieta badania poziomu zadowolenia Klienta

Szanowni Państwo,

dziękując za skorzystanie z usług Głównego Urzędu Miar oraz w trosce o stałe podnoszenie jakości obsługi naszych Klientów, zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety umieszczonej na stronie internetowej Głównego Urzędu Miar. Państwa opinie i wnioski zostaną wykorzystane w procesie doskonalenia usług świadczonych przez Urząd na rzecz Klientów. O wypełnienie ankiety prosimy zarówno Klientów niezadowolonych, jak i usatysfakcjonowanych wykonaniem usługi.

Dziękuję za poświęcenie kilku minut swojego czasu i wypełnienie ankiety.

 
Dyrektor Generalny
Głównego Urzędu Miar

Ankieta badania poziomu zadowolenia Klienta * - gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II. Ocena ogólna jakości obsługi klienta w GUM:
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
V. Dodatkowe uwagi:


5 - 2 = *
do góry