Nawigacja

Ankieta badania poziomu zadowolenia Klienta

Szanowni Państwo,

dziękując za skorzystanie z usług Głównego Urzędu Miar oraz w trosce o stałe podnoszenie jakości obsługi naszych Klientów, zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety umieszczonej na stronie internetowej Głównego Urzędu Miar. Państwa opinie i wnioski zostaną wykorzystane w procesie doskonalenia usług świadczonych przez Urząd na rzecz Klientów. O wypełnienie ankiety prosimy zarówno Klientów niezadowolonych, jak i usatysfakcjonowanych wykonaniem usługi.

Dziękuję za poświęcenie kilku minut swojego czasu i wypełnienie ankiety.

 
Dyrektor Generalny
Głównego Urzędu Miar

Ankieta badania poziomu zadowolenia Klienta * - gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe
I.1 czas realizacji usługi/czynności * * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
I.2 koszt realizacji usługi/czynności * * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
I.3 jakość kontaktu z personelem laboratorium * * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II. Ocena ogólna jakości obsługi klienta w GUM:
II.1 dostęp do informacji nt. usług/czynności * * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.2 dostęp do informacji nt. płatności * * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.3 funkcjonalność i przejrzystość cennika usług GUM * * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.4 sformalizowanie procedur dotyczących realizacji usługi/czynności * * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.5 jakość kontaktu z personelem GUM * * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
II.6 funkcjonalność i przejrzystość strony internetowej GUM * * Wymagane pole
1 - ocena najniższa, 5 - ocena najwyższa
III. Jak często korzystają Państwo z usług / czynności realizowanych przez Główny Urząd Miar?* * Wymagane pole
V. Dodatkowe uwagi:


7 - 3 =
do góry